Not known Factual Statements About زونا

Wiki Article

● پس از ناپدید شدن بثورات، همچنان ممکن است به دلیل آسیب عصبی در چشم خود درد داشته باشید. درد در نهایت برای اکثر افراد بهتر می‌شود.

لیستی از مراقبت‌های مهم و حیاتی

اگر چه بثورات دردناک زونا در یک طرف صورت، گردن یا بالاتنه در بیشتر موارد وجود دارد، این بیماری می‌تواند اشکال مختلف دیگری نیز داشته باشد. اشکال کمتر رایج زونا عبارت‌اند از:

پس از پاک شدن دلمه‌ها، برخی از افراد همچنان درد دارند. این حالت نورالژی پس از هرپس نامیده می‌شود.

● افراد مسن مبتلا به زونا نسبت به جمعیت عمومی بیشتر احتمال دارد عوارضی از جمله بثورات گسترده‌تر و عفونت‌های باکتریایی ناشی از تاول‌های باز را تجربه کنند.

دانلود آهنگ علی سورنا قلبهای آتشین بالاترین کیفیت ممکن

سرویس هاقیمت خودرواطلاعات داروییقیمت طلا و سکهجدول مسابقات فوتبالقیمت دلارکالری مواد غذاییقیمت موبایلجدول پخش فوتبالقیمت تبلتنهج البلاغهتیتر روزنامه هاصحیفه سجادیه

حمله مسکو؛« دوره سخت» در انتظار مهاجران کشورهای آسیای مرکزی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

اشخاص با سابقه ابتلا به بیماری آبله مرغان در دوران کودکی

سال ۱۳۹۶ با هدف ساده‌سازی مفاهیم تخصصی پزشکی، سلامتی و زیبایی، مجله دکتردکتر را راه‌اندازی کردیم.

معمولاً اگر زونا چشم را درگیر نکرده باشد، خیلی خطرناک نیست اما در صورت شک به ابتلا به بیماری زونا، بخصوص در موارد زیر حتماً به پزشک خود مراجعه کنید:

● بعید است که زونا در دوران بارداری عوارضی ایجاد کند، اما همچنان می‌تواند ناخوشایند باشد. در صورت بروز جوش در دوران بارداری فوراً به پزشک مراجعه کنید.

آقای تورک، که کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل بیماری زونا چیست نی نی سایت متحد است، گفت در صورت اثبات این موضوع می‌توان آن را جنایت جنگی محسوب کرد.

Report this wiki page